Z roku na roku obserwujemy rosnące wskaźniki sprzedaży foto gadżetów w USA, Europie Zachodniej i w innych częściach świata. Prognozy na dalsze lata są bardzo optymistyczne i przewidują ciągły wzrost sprzedaży w tej grupie produktowej. W 2016 roku sprzedaż foto gadżetów w Europie Zachodniej wzrosła o 5% a w 2017 spodziewany jest wzrost o 7%. Niestety Polska ma jeszcze spore opóźnienie w tym segmencie rynku, dlatego chcielibyśmy zainteresować sprzedażą tych produktów nie tylko zakłady fotograficzne. Należy tu wspomnieć, że do grupy foto gadżetów należą: foto kalendarze, foto kartki, foto kubki, foto ramki, foto puzzle i wiele innych produktów. W najbliższym czasie do tej grupy produktów dołączą foto gadżety 3D. Produkty te traktowane są coraz częściej jako drobne prezenty i upominki na różne okazje, stąd pojawiają się coraz częściej na półkach specjalistycznych sklepów z prezentami, ozdobami, z zabawkami czy też supermarketów. Sprzedają się w coraz większych ilościach i coraz większej palecie, nie tylko w okresie przedświątecznym, ale wiele z nich przez cały rok. Dowodzą tego badania różnych firm marketingowych (np. TechNavio, Futuresource Consulting, Yahoo Finance itd.), które opracowują analizy trendów dla różnych grup produktów i różnych branż. Niektórzy stwierdzą, że Polska to nie Europa Zachodnia – owszem, ale trzeba przyznać, że wiele trendów z rynku zachodniego z niewielkim opóźnieniem trafia do nas i dobrze się rozwija. Warto więc sięgnąć po te produkty, które mają szanse sprzedawać się zarówno w lokalu handlowym, jak i online poprzez stronę internetową. Trzeba tylko ten produkt właściwie zaprezentować . Pamiętajmy o jednym, to my jako sprzedawcy musimy inspirować klientów i spowodować, że zdjęcie można interpretować na wiele sposobów. Nie pozwólmy, by najlepsze momenty życia naszego życia znikały w czeluściach telefonów czy komputerów.
Poniżej proponujemy Państwu wybór ciekawych produktów tego typu
Produkty te są dostępne w naszym sklepie internetowym. Zapraszamy na zakupy.